ANMAR IMPEX SRL > service si vopsitorie auto Satu Nou de Jos MM
Expresii si
cuvinte cheie:
Dealer autoutilitare GAZELLE, service si garantie HYUNDAI, vopsitorie, tinichigerie si mecanica auto
Adresa:
Satu Nou de Jos, Principala, 276A, Maramures
Orar:
L: 8-17, M: 8-17, M: 8-17, J: 8-17, V: 8-17, S: 8-13, D:
Telefoane:
0262-258294, 0722-397660
Detalii optionale:
fax
0262-258294
mail harta Baia Mare
 
Clipuri video:
 

 ANUNTURI

 

 

 

 

Asasinii economici ai Romaniei

Nu o singura data, ci repetat, guvernul Romaniei a fost atentionat de organismele Uniunii Europene pentru inadvertente, omisiuni si neclaritati in raportarile statistice periodice. lata ca momentul adevarului a sosit. Puterea de la Bucuresti este cel putin complice la o manopera sistemica de falsificare a indicatorilor macroeconomici, care a impins la decizii politice gresite, ale caror efecte sunt tradarea de tara, in varianta subminarii economice si a stirbirii suveranitatii si independentei politice, urmare a aservirii fata de organizatii straine.

Desi anticipam lipsa vointei politice de a scoate adevarul la lumina legii, este bine sa se stie ca faptele ce urmeaza pot fi cuantificate penal cu detentia pe viata sau inchisoare de la 15 la 25 de ani si interzicerea unor drepturi.

Ce ne spun faptele ?

Din vremurile in care se negocia si semna, pe baza de mita, aderarea si integrarea Romaniei in familia euro-atlantica, datele macroeconomice ale Romaniei au fost sistematic falsificate.

Astfel, la momentul actual, anul 2012, diferenta dintre datele macroeconomice reale si cele facute oficial publice (dupa "prelucrarea" de catre Banca Nationala a Romaniei, Ministerul Finantelor Publice, Institutul National de Statistica, Comisia Nationala de Prognoza) a ajuns, pe calea adancirii diferentei, mentinuta in mod voit, dintre capacitatea administrativa macroeconomica si capacitatea de evolutie a economiei reale si pe calea efectelor dezvoltarii economiei reale, la dimensiuni considerabile. Datele privind produsul industrial brut sunt subevaluate cu circa 20 la suta (PIB real = PIB comunicat public + 20%).

Aceasta subevaluare a datelor economiei reale a fost necesara pentru a se demonstra, pe baza de date false, ca Romania are nevoie de imprumuturi internationale.

Manopera prelucrarii statistice frauduloase a fost realizata in cadrul unei strategii integrate pe care "asasinii economici" - in cazul Romaniei, Jeffrey Franks si predecesorii sai - au aplicat-o la nivel global. Coordonatorii strategiei sunt marii anonimi din spatele Fondului Monetar International, avand ca executanti agentii ocultei financiare din fiecare tara, plasati la conducerea institutiilor macroeconomice, respectiv persoane cumparate, relativ ieftin, cu functii, bani si alte avantaje.

Aplicarea unui astfel de plan de asasinare economica a fost favorizata de elemente pe care FMI le-a identificat in Romania si valorificat ca atare: lipsa unor strategii economice viabile; incapacitate administrativa (institutionala si legislativa); coruptie in proportii de subminare a economiei nationale.

Pe baza acestor date false, FMI a elaborat ofertele de finantare (insotite de conditii economice dure care tinteau, de fapt, achizitionarea, la preturi derizorii, a activelor economice de importanta nationala), acceptate imediat de agentii din centrele nationale de decizie economica si politica nationala.

Mentionam ca FMI are nevoie si de datele reale, cu titlul de "date de uz intern" si pentru aceasta a apelat la o retea de furnizare: economisti, sefi ai bancilor, persoane din staff-ul primului-ministru, Consiliului National Fiscal, Institutului National de Statistica.

Unele dintre institutiile carora li s-au solicitat, in acest mod neoficial, datele reale, nu au putut raspunde la respectivele solicitari pentru simplul fapt ca, in conditiile institutionalizarii prelucrarilor statistice false, practic nu au avut acces la datele adevarate. In aceste conditii, seful delegatiei FMI, Jeffrey Franks, a luat legatura cu seful ANAF pentru a preleva datele reale direct din bilanturi.

Sursele noastre ne-au comunicat faptul ca existenta unei interceptari "accidentale" a posturilor telefonice cu numerele 0728.666.063 si 0741.239.082 ori accesarea bazelor de date ale operatorilor retelelor respective de telefonie ar putea furniza dovezi irefutabile privind functionarea sistemului descris.

O alta mentiune importanta, care se impune, este aceea ca, de regula, sefii institutiilor mentionate nu sunt direct angajati, ci cate unul-doi colaboratori apropiati acestora. Un vicepresedinte de la Institutul National de Statistica nu a acceptat initial sa intre in reteaua agentilor informati. Urmarile imediate au fost presiunile si amenintarile cu demiterea, daca nu consimte la furnizarea informatiilor solicitate.

In loc de concluzii. In conditiile utilizarii datelor macroeconomice reale si ale elaborarii si executiei corecte si responsabile a bugetului national, Romania nu ar fi avut nevoie de imprumuturile FMI, sau in nici un caz in cuantumul in care au fost atrase.

Din acest moment al anului 2012, cand Romania trebuie sa ramburseze catre FMI 1,2 miliarde euro, incepe lungul sir al anilor de scadenta, care vor ingropa si mai mult economia romaneasca, fapt ce atrage atentia asupra necesarului de solutii macroeconomice punctualizate pentru depasirea marilor dificultati ale anilor de scadenta.

Avand in vedere ca FMI a debutat ca un fond mutual international si statele participante isi cer drepturile, iar aceasta misiune institutionala a fost ulterior denaturata, se pune intrebarea daca la nivelul conducerii FMI sunt cunoscute actiunile lui Jeffrey Franks si cui servesc ele

 

Inchide fereastra