Informatii la 0371-072.550, 0744-303.115
Utilizarea fondurilor europene nerambursabile presupune doua etape: intocmirea unui proiect si implementarea lui.
Proiectul este un material complex, intocmit potrivit procedurilor stabilite de institutiile europene si rezultat in urma obtinerii, studiului si integrarii unei serii de documente si chiar proiecte. Scopul sau este de a convinge finantatorul (reprezentantii Uniunii Europene in Romania) ca afacerea va functiona.
Dupa obtinerea finantarii, implementarea proiectului trebuie sa convinga finantatorul ca activitatile prevazute in proiect se desfasoara in realitate potrivit procedurilor europene.
Noi, SOV Consulting, suntem antrenati in realizarea cu succes a documentatiei complexe care va este necesara si suntem familiarizati cu cerintele Uniunii Europene. |
1. Intocmirea proiectului in vederea obtinerii finantarii contine urmatoarele activitati: |
- Studiu de prefezabilitate;
- Identificarea surselor de finantare;
- Analiza a eligibilitatii investitorului;
- Studiu tehnic de fezabilitate;
- Studiu economic de fezabilitate;
- Studiu de marketing;
- Selectare proiectant tehnic;
- Intocmire proiect tehnic;
- Lista cu documente si avize necesare;
- Intocmire, depunere, sustinere si obtinere avize, certificate, autorizatii etc. (Mediu, Directia Sanitar-Veterinara, Ape, Autoritatea Nationala pentru Turism etc., dupa caz);
- Plan de afacere;
- Analiza economico-financiara a investitiei pe o durata de 7-10 ani;
- Dosar pentru obtinerea unui credit ori a unei garantii bancare;
- Cerere de finantare;
- Depunere si sustinere dosar de solicitare a finantarii.
|
2. Implementarea proiectului, etapa ulterioara obtinerii finantarii, cuprinde: |
- Asistenta pentru organizare licitatii (legislatie, metodologie, documente, formulare);
- Supervizare intocmire dosare de achizitie;
- Intocmire dosare de plati;
- Asistenta managementului implementarii.
|
NOTA: Exista afaceri care presupun documentatii mai simple sau mai complexe, procedura prezentata aici fiind cea mai frecvent intalnita.
Solicita consultanta! |
Tineti cont! Cea mai mare parte a discutiilor dintre dumneavoastra si finantatori sau parteneri se vor purta asupra elementelor unui plan de afaceri.
Planul de afaceri este un document scris care descrie natura afacerii, piata-tinta, avantajele pe care afacerea le va avea asupra competitorilor, precum si resursele si aptitudinile de care dispun proprietarii afacerii.
De regula, intocmirea planului de afaceri presupune urmatoarele etape, pe care SOV Consulting le parcurge cu profesionalism:
- Stabilirea reglementarilor legale aplicabile si analiza indeplinirii conditiilor juridice;
- Studiul si cunoasterea produselor ce vor fi oferite, precum si a procesului tehnologic pe care il presupun;
- Stabilirea cat mai pragmatica a resurselor disponibile (financiare, de resurse umane, de cunostinte de specialitate sau experienta in domeniu, materiale);
- Analiza situatiei pietei potentiale;
- Culegerea de date despre concurenta;
- Intocmirea unui studiu de marketing;
- Evaluarea dinamicii activitatii pentru viitor prin metoda prognozei economice;
- Redactarea propriu-zisa a documentului cu deosebita atentie la forma, astfel incat sa fie usor de inteles si retinut, precum si atractiv de parcurs
Declaratia 101 este obligatoriu sa fie certificata de consultantul fiscal! Societatea noastra va pune la dispozitie, cu maxima operativitate, serviciile de specialitate ale unor consultanti fiscali autorizati, membri ai Camerei Consultantilor Fiscali din Romania.
Fiscalitatea ne poate ucide afacerea, dar o si poate dezvolta. Aici tonul este dat de expertul dumneavoastra fiscal. Iar SOV Consulting va ofera serviciile unora dintre cei mai reputati consultanti fiscali din Regiunea Nord-Vest.
Prin intermediul nostru, va stau la dispozitie:
- Asistenta de specialitate la intocmirea declaratiilor de impozite si taxe;
- Consilierea pe probleme generale si specifice de fiscalitate;
- Asistenta pe probleme de creante bugetare, cum sunt: amenzile, penalitatile, majorarile etc;
- Supervizarea activitatilor de import-export din punct de vedere al reglementarilor aplicabile privind taxele, accizele, TVA-ul;
- Reprezentarea in fata organelor fiscale;
- Instruirea si perfectionarea dumneavoastra sau a angajatilor in domeniul fiscal;
- Reprezentarea in fata organelor judiciare (politie, parchet, instante judecatoresti) si de autoritate a statului, prin experti fiscali.
ATENTIE: Din anul 2010, potrivit legislatiei in vigoare adaptata la normele Uniunii Europene in materie, toate activitatile enumerate in oferta din pagina curenta (Consultanta fiscala autorizata), se pot exercita numai de catre consultanti fiscali autorizati, membri ai Camerei Consultantilor Fiscali. Nu riscati ca actele intocmite de dumneavoastra sau angajatii dumneavoastra sa se dovedeasca a fi nule ori ilegale! Contactati-ne!
Membrii echipei SOV Consulting dispun de experienta deosebit de relevanta in domeniul economiei aplicate si al managementului economic.
De aceea, putem afirma ca solutiile problemelor economice, de la cele simple pana la cele deosebit de complexe, va stau la indemana prin intermediul nostru.
In acest sens, iata cateva dintre subdomeniile si metodele de ordin economic, financiar si contabil in care dispunem de specialisti:
- Completarea registrelor contabile;
- Expertizarea si auditarea contabilitatii firmei;
- Calculul, evidenta si inregistrarea amortizarilor;
- Aplicarea masurilor si procedurilor specifice contabilitatii de gestiune, astfel incat erorile, lipsurile si risipa de timp sa fie inlaturate;
- Realizarea analizelor, diagnozelor si prognozelor economice.
- Intocmirea situatiilor cash flow;
- Alcatuirea si/sau supervizarea bugetelor de venituri si cheltuieli;
- Intocmirea, verificarea, certificarea si depunerea balantelor si bilanturilor;
- Realizarea analizelor SWOT;
- Intocmirea diverselor rapoarte de analiza economico-financiara continand: analiza capitalurilor si imobilizarilor, analiza creantelor si datoriilor, calculul indicatorilor de eficienta si rentabilitate (pragul de rentabilitate, indicatorul lichiditatii curente, indicatori de risc, indicatori de activitate sau de gestiune, indicatori de profitabilitate etc.);
- Instruirea personalului privind procedurile si responsabilitatile departamentelor sau functiilor: contabilitate, financiar si de gestiune;
- Training periodic privind legislatia aplicabila in materie
Orice firma/institutie/asociatie este o organizatie; ceea ce vine de la organizare. Intotdeauna, dintre mai multe firme care dispun de aceleasi conditii si resurse, cea cu organizarea mai buna va fi mai profitabila. Iar lipsa de conditii si resurse (inclusiv umane) se atenueaza printr-o organizare performanta. Noi, SOV Consulting, va putem realiza paliere eficiente ale organizarii sau chiar organizarea integrala potrivit conceptiei dumneavoastra.
Serviciile noastre in domeniul managementului organizatiei sunt:
- Auditul organizarii firmei/institutiei/asociatiei dumneavoastra;
- Intocmirea regulamentului de organizare si functionare (R.O.F.), a regulamentului de ordine interioara (R.O.I.) si a fiselor de post (F.P.);
- Stabilirea circuitului eficient al informatiilor, a fluxului documentelor (materializare, inregistrare, stocare, arhivare etc.);
- Intocmirea modelelor de formulare, note, dispozitii interne, diverse documente;
- Stabilirea tipurilor de sedinte adecvate activitatii dumneavoastra, precum si consilierea pentru pregatirea si tinerea acestora in mod productiv, cu eliminarea timpilor morti;
- Implementarea tehnicilor de comunicare necesare influentarii pozitive a randamentului angajatilor dumneavoastra;
- Intocmirea si aplicarea unor teste de verificare si evaluare a angajatilor (profesionale, comportamentale, de loialitate etc.);
- Organizarea de conferinte si workshopuri;
- Trainingul si consilierea manageriala de ordin general sau specific;
- Predarea cunostintelor de deontologie profesionala.
Stim cu totii ca marketing inseamna cunoasterea pietei, cucerirea si pastrarea acesteia prin adaptabilitate.
Dar noi, SOV Consulting, stim ca tot marketing este castigarea unei piete ori a unui contract prin identificarea persoanei celei mei influente in domeniu si influentarea deciziei acesteia prin orice metoda ... legala.
Ca atare, in urma incheierii contractului de consultanta, va putem pune la dispozitie:
- Referate de identificare si caracterizare a pietelor;
- Clasificari ale potentialilor clienti;
- Modalitati de adresabilitate pentru fiecare categorie de clienti;
- Strategii de relatii publice si tehnici de comunicare cu terte persoane;
- Sugestii si solutii de publicitate;
- Planuri de marketing;
- Tehnici de negociere si vanzare;
- Modalitati de implementare a planurilor de marketing;
- Masuri de lobby
Noi va putem recomanda avocatii si juristii care ne consiliaza. Asa cum contribuie la succesul nostru, pot sa cladeasca si reusita dumneavoastra.
Dintre tipurile de servicii de natura juridica accesibile prin SOV Consulting, mentionam:
- Infiintarea si modificarea societatilor comerciale, asociatiilor si fundatiilor;
- Intocmirea si adaptarea de modele de contracte;
- Consilierea referitoare la drepturile si obligatiile persoanei fizice;
- Consultanta privind situatii in care se afla firma din punct de vedere juridic;
- Asistenta directa sau chiar nemijlocita a negocierii si incheierii unor contracte comerciale si de alta natura, cu diversi parteneri;
- Expertiza in domeniul dreptului muncii si asistenta in relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca;
- Probleme juridice diverse in domeniul comercial si financiar
Va veti intreba cum este posibil ca o firma sa ofere "orice" ("all fields")?! Servicii atat de diverse si, totodata, de inalta calitate! Pentru SOV Consulting este posibil deoarece colaboratorii nostri sunt la randu-le, in multe cazuri, antreprenori. De asemenea, dispunem de o baza de date relationala deosebit de competitiva. Aceste surse de specialisti ne permit ca, pentru ceea ce nu putem sa facem nemijlocit, sa subcontractam in timp real servicii de care aveti nevoie, dar pentru care nu aveti profesionistii pe care-i meritati.
De aceea, va rugam sa apelati cu incredere la noi pentru:
- Vanzari-cumparari de actiuni;
- Tranzactii bursiere;
- Participari la licitatii;
- Comert cu masini, utilaje, autoturisme, materiale, produse etc.;
- Negocieri in numele si pentru client;
- Transporturi diverse;
- Traininguri ale angajatilor dumneavoastra.
Iar enumerarea are doar caracter exemplificativ
|